Înfiinţată în anul 1997,
S.C. COMPPIL S.A. TÂRGOVIŞTE a fost clădită pe vechile structuri ale Întreprinderii de Achiziţie şi Prelucrare a Pieilor şi Lânii (D.C.A).
Societatea şi-a schimbat obiectul de activitate şi s-a adaptat “din mers” nevoilor pieţii, actualmente având forma unei baze de produse destinate agriculturii, fiind una dintre cele mai dinamice şi puternice companii de pe piaţa de inputuri profesionale pentru agricultură românească.
Solicitările pieţii şi flexibilitatea societăţii au influenţat în mod pozitiv evoluţia rapidă a S.C.COMPPIL S.A. TÂRGOVIŞTE, într-un mediu puternic competitiv. Compania activează într-un domeniu de activitate care nu este deloc favorizat – agricultura, dar are încredere într-un viitor incununat de succes.
Dezvoltarea firmei a necesitat o muncă susţinută de către o echipă tânară, bine sudată şi competentă.
S-a avut în vedere selectarea furnizorilor în funcţie de performanţele acestora, găsirea de noi metode de reducere a costurilor, în paralel cu creşterea gradului de satisfacţie a clienţilor prin raportul calitate - preţ, instruirea continuă a personalului, dezvoltarea unei logistici eficiente şi nu în ultimul rând câştigarea unui sentiment de încredere din partea partenerilor.
Activitatea societăţii se bazează pe comerţul en-gross şi en-detail cu produse destinate agricultorilor - de la micile gospodării până la fermele mari.
Societatea are ca structură trei mari ramuri ale agriculturii româneşti: zootehnia, culturile vegetale (de câmp şi legumicole) şi utilajele şi instalaţiile agricole.
Venim în întampinarea clienţilor noştri nu numai cu produsele româneşti, produse cunoscute dealtfel, dar şi cu produse noi de ultimă generaţie, produse pentru care echipa noastră este pregătită să dea consultaţie de specialitate .
COMPPIL S.A. se află într-o permanentă evoluţie, proces care se realizează prin generarea unui sentiment de încredere, respect şi stabilitate în cadrul relaţiilor parteneriale de afaceri, prin anticiparea solicitărilor clienţilor, instruirea şi motivarea personală a angajaţilor, printr-o logistică eficientă îndreptată spre satisfacerea nevoilor clienţilor, prin lărgirea gamei produselor oferite şi prin urmărirea unui feed-back corespunzător resurselor alocate.